nagłówek h1

Krzywa Wędka na sumach?

2017-09-19 | Autor: red_PB

Ocena: 0,0 | Ilość ocen: 0 | Zaloguj się aby oceniać!

Warto było przesiedzieć te noce na czuju. Po pierwszej nocy gdzie spałem jak zabity po trzech ambitnych dniach. I o braniach tylko słyszałem rano powiedziałem sobie, że druga noc cała na czuju!

Delikatny żużelek z tajgerami na pokładzie. Grzejniczek na pokładzie. Godzina 11 ekipa śpi i słyszę jakby nietoperz walnął w kij ale wyszedłem z naszego hangaru i idealnie na przeciwko nas kij już kłania się ku Oderce. Jeszcze nie strzeliła zrywka, wiec szybka zawołajka i Daniel miał pierwszą rybę na macie. Ryba z naprzeciwka szybki hol 130/140 wyjechała. Szybkie ogarniecie, ciśnienie na rybe zeszło. Pół godziny ekipa śpi I znów to samo lekkie trasniecie wychodze i widzę jak "White Delux" wywiezony na 200 metrów w dół Odry z wygiętego wraca do swojej prawidłowej pozycji. Hmm - stoję, stoję pizga myślę sobie przecież on musi walnąć. Postałem chwilę i gdy już stwierdziłem, że idę się zagrzać kij powoli się znów kłaniał. Sum po prostu kładł kija. Wcinka jak w beton raz, dwa  ikij sie nie cofa.  W trakcie obudziłem ekipę i wędka leci do rąk Piotra i zaczyna sie walka. Sum wchodzi w postawionego na innym zestawie podwodniaka. W nocy spadło ponad metr wody ponton z silnikiem wbity w piach. Chwila męki i siłowania się z pontonem po pas w wodzie wbijam do środka razem z Piotrkiem i Robertem, który nagrywa całą sytuacje. Podpływamy do zestawu, a on na kiju wyciaga żywca z kamieniem do góry. Zrywka nie pękła, odczepiliśmy zestaw i po chwili 162 cm ląduje na pokładzie! Solidny chrzest bojowy z moim sterowaniem silnikiem podczas holu i to od razu w nocy! Zeszło ze mnie powietrze jak zobaczyłem go w środku!

Wracamy do brzegu a chłopaki krzyczą, że drugi zestaw spływa z nurtem ale zahaczony jest o drzewo przy brzegu, których jest tam milion na dnie. Pierwsza ryba na brzeg odczepilismy z drzewa drugi zestaw. Michał zwija zestaw ,a pleta ciężko idzie w środek nurtu i stoi w zaczepie. Pletka trze po drzewach co wyraźnie czuł Michał podczas holu udaje się uwolnić z kolejnej zawady! Delux wygiety w pałąg pod ponton. Zaczęła się walka z rybą i pełen hardkor ! Po 2-3 minutach Michał z Danielem wciąga suma na pokład. A ja w bani dalej miałem widok plety idącej w śrubę. Nie wierzyłem, że nam się udało!

Bydlak na pół pontonu. Ekipa czeka na nas na brzegu i wszyscy zgodnie dają mu 180-190+. Rano Michał Bryczkowski wyleciał z miarą, a tam 200cm! Szok! Rano o 8:00 powrót i czuje jak moje gardło i głowa potrzebują odpocząć! reszte obozu sumowego wyglądałem jak trup. Jednak byto warto!

Blogi użytkownika red_PB

Polecane filmy

Zawody BlackCat Extreme 2016

Autor: redakcja

Zawody odbyły się 2-3 lipca 2016 w miejscowości Uraz na rzece Odrze. Sponsorem zawodów była firma Black Cat.

Nowości MadCat na sezon 2017

Pod koniec ubiegłego roku gościliśmy na pokazach firmy MadCat. Zobaczcie jakie nowości są obecnie w sprzedaży. Prezentuje Piotr Boufal.

Wędziska na "dzikie koty" Black Cat Wild Cat.

Autor: redakcja

Nowość na rok 2017 od firmy Blac Cat. Film znakomicie przedstawia najdrobniejsze szczegóły nowego wędziska WILD CAT. Jak twierdzi producent, kije zostały zaprojektowane do wszystkich typów metod stacjonarych. Ich uniwersalna długość pozwala na holowanie zarówno z dalekich odległości jak i jednostki…

Portal wszystkich łowców sumów.
© 2017 Wydawnictwo AS PRO MEDIA. Wszelkie prawa zastrzeżone.